Tuesday, June 28, 2011

Outfit of the day - maxi dress in action

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg er tilbage i Århus igen efter en lang weekend i Odense med familien. Vi fik fejret mine forældres sølvbryllup i søndags og det gik alt sammen rigtig godt. Jeg har en masse billeder fra weekenden, som jeg gerne vil dele ud af, tog vist over 500, så der skulle være lidt at vælge imellem. Jeg starter dog lige med mit outfit fra i søndags. Jeg endte med at hoppe i min nye H&M kjole. Så nu kan I også se den in action! Jeg valgte at sætte håret op, da jeg gerne ville prøve noget nyt. Jeg har altid bare løst hår og det bliver jo lidt kedeligt i længden. Jeg skal dog lige vænne mig til det, da man ser noget anderledes ud med alt håret oppe.

I'm back in Aarhus after a lovely weekend with the family in Odense. My parents had a nice 25th wedding anniversary Sunday and everything went really well. I have taken a lot of pictures, which I wanna show you at some point, but let's start with the outfit from Sunday. I ended up wearing my new H&M dress, so here it is in action! I did something with my hair for a change too. Getting a little bored of it just hanging. I have to get use to it up though as it looks a lot different.

1 comment:

J'adore blog said...

Du ser super fin ud i den kjole :-D