Wednesday, June 22, 2011

On it's way: oversize envelope clutches

PhotobucketPicture: ebay

Jeg har længe ønsket mig nogle flere oversize clutches, da jeg kun har en(i sort)! Jeg er som mange andre i blogland faldet for de farverige konvolut clutches. Så da Christina fra Passion for Fashion, gav et tip om at købe dem billigt på ebay, gik jeg straks igang med at lede. Jeg fandt hurtigt nogle, men så kom det svære valg at vælge en farve... Der er jo så mange og de er alle så flotte. Jeg lovede mig selv at jeg højst måtte købe tre, og det gjorde jeg så. I kan jo prøve og gætte hvilke farver jeg har bestilt? Jeg håber de kommer til min fødselsdag, så det er en lille gave fra mig selv.

I kan finde taskerne hos denne ebay sælger til ca. 128 kr. stk. Jeg vil lige gøre opmærksom på at de kommer fra Kina, og der derfor er risiko for at de bliver stoppet i tolden. Det håber jeg dog ikke. De kan også købes os europæiske sælgere. Der var bare udsolgt da jeg bestilte og derfor endte jeg med den kinesiske.


I love these colourful oversize envelope clutches. I've ordered three of them as I couldn't decide on one colour. Can you guess which three colours? I'm hoping they'll be here for my birthday as a little present from myself. You can buy the cluthes from this ebayer.

Photobucket

No comments: