Saturday, June 4, 2011

Outfit of the day - Oasis summer dress

PhotobucketPhotobucket
I dag har igen været en rigtig familiedag. Vi har holdt min svogers 40 års fødselsdag hjemme i mine forældres have. Og vi har da været noget heldige med vejret! Det har næsten været for varmt i dag, men hvor er det dog skønt med sommervejr. Sommervejr betyder også sommertøj og i dag havde jeg denne kjole på fra Oasis. Jeg købte den på udsalg i slutningen af sidste sommer, men har først lige taget den i brug. Den er super sommerlig, behagelig og lige mig. Jeg håber I har nydt denne fantastiske dag ude i solen.

*HUSK FARS DAG I MORGEN! :)

It's been an amazing summer day here today. We've been celebrating my brother in law's 40th birthday in my parents garden. I was wearing my summery Oasis dress that I bought on a late summer sale last year. I've really been looking forward to wearing it and today was the perfect day for that. It's been so hot, almost too hot, but I lovely day. I hope you've enjoyed the day too!

1 comment:

http://www.shoocare.co.uk/summer-sales/ said...

You look beautiful with the dress!!