Wednesday, June 29, 2011

I'm gonna party like it's my BIRTHDAY!!

Photobucket
I morges blev jeg vækket af kæresten med fødselsdagssang (på dansk), flag og gaver. Han er så sød! Han gav mig disse fine hvide Converse, som jeg har snakket om i noget i tid, samt et spaophold til Cornwall!! Jeg har aldrig været på wellness-/spaophold eller noget lignende, så det bliver fedt at prøve. Det er alt sammen booket til næste uge hvor vi er i England. Jeg har faktisk heller aldrig været i Cornwall, så det glæder jeg mig til. Nu vil jeg gøre mig klar til brunch i byen, og så må vi se hvad dagen ellers byder på. Jeg håber I nyder det dejlige vejr jeg har sørget for ;)

Today is my birthday and so far it's been a nice day. My boyfriend woke me up this morning, singing a Danish birthday song. How cute! He gave me this lovely present; a white pair of Converse and a trip to The Cornwall Hotel Spa & Estate! I've never been to a spa or Cornwall, so I'm really excited! We're going next week while we're in the UK. Now I'm going to get ready for brunch in town and then found out what to do for the rest of today. I hope the weather is nice where you are!

2 comments:

Tine said...

TILLYKKE!

Dejligt med et spa-/wellnessophold. Det er bare helt specielt at blive forkælet i alle ender og kanter:-)

Anne said...

Mange tak! Jeg glæder mig også rigtig meget :)