Saturday, June 18, 2011

She moves in her own way

Photobucket
Det er ikke mere end et par dage siden at jeg fandt ud af at The Kooks kommer til Danmark!! I kan tro jeg var glad for den nyhed! De har været på min liste af bands jeg vil se live i nogle år nu, så det er virkelig fedt. Vi købte billetterne igår, da billetsalget åbnede og de kom allerede med posten i dag!! Nice! Glæder mig allerede rigtig meget. I torsdags købte vi også billetter til Grøn Koncert, så det bliver da til en del koncerter det næste halve år. Jeg ser mest frem til Kashmir og Dúné, men hvis vejret er godt, skal det hele nok blive meget hyggeligt. Skal I til nogle koncerter i den nærmeste fremtid?

It's not more than a couple of days ago that I found out The Kooks are coming to Denmark!! I was so excited about this! They've been on my list of bands I wanna see live for years now, so it's pretty cool! We bought the tickets yesterday when they went on sale and we already got them in the post today!! Nice! I'm already looking forward to it! We've also got tickets for a Danish event called "Green Concert" where there's lots of Danish bands playing. Check out Kashmir and Dúné though, they are both very cool! Are you going to any concerts this year?




No comments: