Wednesday, June 15, 2011

Outfit of the day - stripped off

PhotobucketPhotobucketH&M jeans and shirt - Asos clutch - Urban Outfitters wedges

Jeg kom lidt hurtigt ud af døren i går aftes, så nåede desværre ikke at tage et billede af mit outfit. I får det derfor på sofaen istedet. Knap så inspirerende, men jeg håber det går. Igår aftes var jeg i byen og spise, samt i biografen med mine kolleger fra mit nuværende arbejde. Vi fik lækker mad på Café Ziggy ved åen, som helt sikkert kan anbefales. Jeg fik deres Kyllingeburger, som smagte rigtig godt. Bagefter var vi i biffen og se Tømmermænd i Thailand. Jeg var knap så imponeret af filmen, selvom den da havde nogle sjove stunder. Jeg synes helt klart at etteren er bedst! Det var bare lidt for meget det samme igen, så jeg håber ikke de laver flere. Det var dog en rigtig hyggelig aften alligevel.

I forgot to get a picture of last nights outfit, so you're getting it on the sofa instead. Not so inspiring I know, but I hope it's okay. Last night I went out for dinner and to the cinema with work. We had a really nice meal in town and watched the Hangover Part 2. I didn't find it as funny as the first one though. It was pretty much the same, just a different place and with a few new people. I still had a really good evening though.

No comments: