Tuesday, June 28, 2011

Summer sales shopping

PhotobucketPhotobucketPhotobucketH&M dresses + shorts, Cheap Monday t-shirt, Gina Tricot top + giraffe ring,
Pieces necklace, bracelet + purple ring

Da vejret igen i dag var fantastisk tog kæresten og jeg ind til byen for at kigge sommerudsalg, nyde lidt kolde drikke ved åen og selvfølgelig også nyde solen :) Jeg havde allerede fået lidt penge i fødselsdagsgave, så de blev brugt på en masse billigt tøj og smykker. Så har jeg vist også shoppet nok i denne måned. Godt at vi starter en ny om et par dage ;) De næste par dage skal bruges på at vaske tøj og pakke til fredag. Og selvfølgelig fejre min fødselsdag i morgen! Mine forældre kommer her op i morgen aften til middag i byen, ellers har jeg faktisk ikke planlagt noget endnu. Jeg finder dog sikkert på et eller andet.

It's been another lovely day here in Denmark. My boyfriend and I went summer sales shopping, had some drinks by the canal and enjoyed the weather. I bought a few things in town today, some of it with my birthday money. I think that's enough shopping for this month! Good thing there's only a few days left of it... The next couple of days I just need to wash clothes and pack for Friday, plus celebrate my birthday tomorrow of course! My parents are coming up for a meal tomorrow night, but other than that nothing is planned yet. I'm sure we'll find something to do though.

No comments: