Thursday, June 30, 2011

Outfit of the day - Birthday brunch/lunch

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketMiso/Republic dress - Converse All Star - Asos clutch

Igår middags tog kæresten og jeg ned til åen for at spise frokost. Vi endte på Café Viggo's, hvor kæresten fik brunch og jeg en Club Sandwich. Der sad vi så ellers og bagte i solen, damn det var varmt!! Faktisk lidt for varmt efter min mening... selvom man jo ikke skal klage over vejret når det endelig er godt! Vi tog lidt hurtige billeder af dagens outfit i vores baggård da vi kom hjem. Jeg var hoppet i mine fine nye Converse og en kjole af lidt ældre sag, men stadig en af mine sommerfavoritter.

Yesterday Mr. Boyfriend and I went for brunch/lunch by the canal here in Aarhus. It was a really hot day, almost too hot if you ask me, but we tried to stay in the shade as much as possible. Shouldn't really complain about the weather when it's actually nice! I wore my new white Converse and an old summer favourite, the coral zip dress.

No comments: