Sunday, January 1, 2012

2012

Photobucket
Godt Nytår alle sammen! Jeg håber I havde en god aften/nat og kom godt ind i det nye år. Jeg holdte nytår i Odense med en masse søde mennesker og det var rigtig hyggeligt. Vi fik en masse god mad og festede til langt ud på natten. Jeg er så heldig ikke at have tømmermænd i dag, men er virkelig træt. Det var en lang køretur hjem i eftermiddags. Resten af dagen er blevet brugt på sofaen. I får lige dette billede fra kl. 12 i nat. Jeg har ikke fået set resten af mine billeder igennem så outfit og lidt fra festen kommer først i morgen.

Happy New Year! I hope you had a great night. I was celebration the evening with friends back in my hometown Odense. We had lots of nice food and stayed up all night. I'm not really hungover today just extremely tired. I haven't looked all my picture through yet so for now you only get this one from midnight.


No comments: