Saturday, January 28, 2012

Weekend plans

Photobucket
I dag har jeg ikke de helt store planer, udover en omgang badminton og lidt rengøring. I morgen har kæresten og jeg dog valgt at tage til bryllupsmesse her i Århus. Det virker måske lidt tidligt, eftersom at vi ikke regner med, at brylluppet bliver før om et par år, men man skal vel starte et sted? Jeg tror, at vi kan finde en masse inspiration der, og jeg elsker at planlægge ting, så det skader vel ikke at starte tidligt? Jeg glæder mig i hvert fald! Har I nogle spændende planer for weekenden?

I'm not planning on doing a great deal today other than a game of badminton and a bit of cleaning. Tomorrow Mr. boyfriend and I have decided to go to a wedding fair in town. It might seem early, as we're not planning on having a wedding before 2014, but you've got to start somewhere, right? I think we'll find a lot of inspiration there and I love planning things, so why not start early? I can't wait to go! Have you got something nice planned for the weekend?


No comments: