Sunday, January 29, 2012

My weekend in pictures

PhotobucketPhotobucket
Fredag aften spiste vi hjemmelavet pizza med ostefyldt skorpe, mens vi så håndbold, samt et par film.
Friday nights dinner on the sofa: home made stuffed crust pizza. Watched handball and a couple of films.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketSå kom den længe ventet sne endelig! Vågende op i morges til et landskab klædt i hvidt!
The snow has arrived to Denmark. Woke up this morning and everything was white!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Til bryllupsmesse i dag så vi mode show med kjoler, og fik en masse materiale med hjem til inspiration. Så er det bare at starte planlægningen. Det føles stadig ret surrealistisk, men jeg glæder mig rigtig meget!

Went to a wedding fair today, saw a fashion show for wedding dresses and brought home a lot of inspiration for planning the wedding. Still feels a bit unreal, but I'm getting quite excited about it all!


Weekendens soundtrack/This weekends soundtrack



2 comments:

Louise said...

Lyder som en dejlig weekend :)

Vil bare lige sige hej, følger med herinde... var også til bryllupsmesse, stod i standen med 123disko og snakkede med dig og din kæreste... det tog bare lidt tid før det gik op for mig at det var dig og så fik jeg ikke sagt noget om bloggen...desværre!:)

Hilsen
Louise

Anne said...

Det var den skam også!

Ej hvor sjovt! Og tak fordi du følger med :) Håber I havde en god dag på messen. Jeg fik en masse ting at tænke over og en del at planlægge ;)