Monday, January 30, 2012

Waiting for my new best friend...

Photobucket
Igår bestilte jeg denne fine sag hjem. Jeg får den forhåbentligt på onsdag. Jeg har i længere tid været træt af min nuværende mobil (Sony Ericsson Xperia Mini Pro), som bare sjælendt vil det jeg beder den om! Jeg har været utrolig glad for dens tastetur og størrelse, men det er vist også det. Det bliver dog noget af en omvæltning med den nye. Min første smarttelefon kun med touch. Jeg synes dog den er mega fed, og har været inde i butikkerne for at lege med den et par gange. Jeg er udmærket klar over, at der vil være mindre fejl og mangler her i starten, men håber det løses med opdateringer, og så er jeg heller ikke bange for at tage chancen med en helt ny mobil. Glæder mig rigtig meget til at få den!

Just ordered this beauty home last night. Hopefully it will be here Wednesday. I can't wait to get a new phone. My old one has been annoying my for a while now. It just wont do as it's told! This phone will be my first only touch screen phone so I'm quite excited to see how quickly I get use to it. I know the phone has some flaws being all new on the market, but I'm hoping updates will come soon. I just think it's super cool looking and different from anything else. So excited! Wednesday hurry up!


1 comment:

Cookie said...

I didnt know that nokia has that nice mobile!
http://cookieswardrobe.blogspot.com/