Tuesday, January 3, 2012

Outfit of the day - New Year's Eve

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
New Look dress & heels // Mr. Boyfriend wearing H&M suit

Her er så mit outfit fra nytårsaften. Jeg fik ikke taget så mange billeder igen og der er også en fæl kæmpe skygge på dem da blitzen sad forkert, men sådan kan det jo gå. I kan i det mindste se kjolen. Det er kun anden gang at jeg har den på, men er egentlig ret glad for den. Synes den er rigtig flot og så er stoffet virkelig behageligt. Det er også en af mine få mønstret items, så det gør den lidt speciel. Hvad havde I på til nytår? Jeg vil meget gerne se jeres nytårs outfits, så hvis I har en blog eller lign. så smid en kommentar med et link til lidt billeder. Det er altid fedt med inspiration :)

Here's my outfit from New Year's Eve. I didn't get that many pictures taken and due to wrong settings of the flash there's a massive shadow behind, but that's what happens. At least you can see the dress. It's only the second time I'm wearing the dress but I actually really like it. It's one of my few pattern/colourful items which makes it kinda special. What did you wear for New Year's? I would love to see your outfits, so if you have a blog, post a comment with a link to some pictures. Always nice with some inspiration.


2 comments:

frkforsom said...

Super fint outfit. Kjolen er helt fantastisk:-)
http://frkforsom.blogspot.com/2012/01/nytarsaften.html

louise//batsinmyhead said...

kjolen er meget matthew williamson inspireret synes jeg, - og rigtig flot til dig! :)