Sunday, January 15, 2012

You just never know what's gonna happen

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Så gik der endnu en uge og jeg fik slet ikke blogget. Jeg har bare perioder, hvor jeg ikke rigtig har noget behov for at fortælle noget, har noget interessant at sige eller orker at blogge. Så gider jeg ærligtalt ikke at prøve, da det ender med noget halvhjertet pjat. Der er gået en uge og det er ikke fordi der er sket det helt store. Jeg har haft travlt på arbejde, er begyndt til badminton igen, har bygget skab med kæresten og haft en gammel efterskoleveninde på besøg. Der skete faktisk mere igår end alle de andre dage til sammen. Jeg har derfor en masse billeder at vise og ting at fortælle. Jeg vil starte med lidt billeder fra igår formiddags, hvor kæresten og jeg tog ud for at se Rosenholm Slot. Der var desværre lukket, så vi gik bare en lille tur rundt om søen i det dejlige vejr.

Another week has past and I didn't blog once! I have periods where I just haven't got anything to tell or can be bothered to blog. Then I really rather not as it would be some half hearted nonsense I write. A week has past and I've been busy with work, started badminton again, build a wardrobe with Mr. Boyfriend and had an old friend by for dinner. Actually more things happened yesterday than the rest of the week combined. I have a lot of pictures to show and things to tell, but I'll start with a couple of pictures from yesterday morning. Mr. Boyfriend and I went to see a castle, which turned out to be closed so we just had a walk around the lake in the lovely weather.


No comments: