Tuesday, January 24, 2012

New colours for the lips

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Jeg har i noget tid været på udkig efter en skrigende pinkfarvet læbestift. Jeg synes det er mega fedt til et afdæmpet look, hvis læberne er rigtig farverige. Jeg havde faktisk fundet en i Matas, men de havde desværre udsolgt. Jeg gik derfor på udkig efter en i lufthavnen i London istedet. Jeg fandt denne fine fra Rimmel, som virker meget lækker. Samtidig faldt jeg også for den mørkerøde læbestift fra Kate Moss for Rimmel kollektionen. Den virker også ret lækker, så giver den en chance. Farverne er ikke helt de samme på læberne, (prøvede dem lige hurtigt igår aftes) men de virker lækre nok på. Håber mest af alt de ikke tørre mine læber ud, da jeg i forvejen har ret tørre læber.

Bought these two lipsticks from Rimmel in the airport yesterday morning. I've been looking for a bright pink one for a while now, so hopefully this is the one. I also fell in love with the dark red lipstick from the Kate Moss by Rimmel collection, so I bought that as well. I've only just quickly tried them on late last night and they seem all right. Not the exact same colours on my lips, but they feel okay. I hope they're long lasting and don't dry out my lips.


2 comments:

Lise Emilia said...

Læbestift kan virkelig gøre meget :) Det ser rigtig flotte ud begge to :)


Jeg har en Giveaway kørende på min blog – Dennis Knudsen Den ultimative guide til skønhed, samt gavekort til Matas!
http://www.liseemilia.dk/2012/01/giveaway-dennis-knudsen-den-ultimative-guide-til-skonhed-samt-gavekort-til-matas.html
Tænkte du kunne have lyst til at deltage.

- Lise Emilia

Anonymous said...

we wanna see them on you! :)