Wednesday, January 25, 2012

4 new dresses

PhotobucketPhotobucket
Jeg fik faktisk ikke købt så meget i England i weekenden, som jeg regnede med. Vi var ret tidspresset og lørdag er en rigtig travl shoppedag, så der var et hav af mennesker i Southampton. Jeg fik dog købt disse fire fine kjoler med hjem. De to øverste er begge fra Republic og fine til hverdag. Jeg kan både bruge dem nu med cardigans til og for sig selv til sommer. Den hvide kjole faldt jeg for, da jeg så den hos Lily i sidste uge. Den har gode stylings muligheder og passede bare så fint. Den blå kjole er lidt mere festlig og fra Jane Norman, som er et af mine yndlings steder at shoppe kjoler. Jeg synes også, at jeg gjord en ret god handel her. Kjolen var sat ned fra £45 til sølle £13! Det er også den havde på til festen i lørdags.

I didn't actually buy that much in the UK this weekend. We were pretty busy and I didn't really have a plan for things I wanted to buy. I did get these four lovely dresses though. The two first ones are both from Republic and are nice everyday dresses. They can easily be worn now with tights and a cardigan, and then in the summer on their own. The white dress I spotted on Lily last week and it turned out to be really nice. It has got a lot of styling possibilities. The blue dress which is more fancy is from Jane Norman, my favourite dress shop. I think it's really pretty and I got a real bargain as well, reduced from £45 to only £13! I'm wearing it on the pictures from Saturday.


No comments: