Monday, January 16, 2012

Changing status to...

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Der skete da godt nok lidt for besøgstallene igår. Gad vide hvorfor ;) Jeg linker for det meste mine blog indlæg på facebook (min private profil), og der kom en del kommentarer fra alle vores venner og bekendte. Jeg har allerede modtaget et hav af lykønskninger og det er selvfølgelig fordi, at jeg er blevet forlovet. Her er lidt billeder fra lørdag aften, hvor frieriet fandt sted. Jeg har stadig lidt svært ved at forstå at det rent faktisk er virkeligt, og at jeg nu er forlovet, men jeg er bare så glad! Jeg regner ikke med at brylluppet bliver før om et par år, men bare tanken om at blive gift gør mig så lykkelig. Jeg glæder mig virkelig til at kunne tilbringe resten af mit liv med den person jeg elsker eller mest. Min eneste ene!

Here are the pictures from Saturday night when my boyfriend proposed to me. Still can't believe I'm actually engaged now. Feels kinda surreal, but I'm so happy! I don't expect the wedding to be until two years from now or something like that, but just the thought of getting married to my lovely man is making me extremely happy. I can not wait to spend my life with the one person I love more than anything. My one and only!


2 comments:

Marie-Louise said...

Stort stort tillykke, og super fin ring! :-)

Anne said...

Mange tak :)