Saturday, January 21, 2012

SURPRISE VISIT!

Photobucket
Lige nu(dette er en planlagt indlæg) er jeg til fødselsdagfest for denne skønne dame, i England! Jeg har faktisk været i England siden sent igår aftes, men det har været en overraskelse for alle vores venner herover, så har ikke kunne sige noget om det. Det har været super svært at holde det hemmeligt, da jeg altid glæder mig rigtig meget, og har lyst til at skrive om det på facebook. Forhåbentlig har jeg en god aften i byen foran mig. Det plejer i hvert fald at være super festligt. I må have en rigtig god weekend. Jeg er hjemme igen mandag, højst sandsynligt med en masse nyt fra de engelske butikker :)

Right now(this post is timed) I'm at this lovely girls birthday party in the UK. I've actually been in the country since last night, but it's been a secret so I haven't been able to tell. We wanted to surprise all our UK friends. It's been hard not to write about it on facebook as I always get really excited about going. Hopefully I've got a good night out in town ahead of me. We normally have a great time! Have a great weekend! I'll be back on monday, probably with a lot of new buys :)


No comments: