Monday, January 16, 2012

Real Steel

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Igår eftermiddags var kæresten og jeg i biografen for at se Real Steel. En film om boksende robotter. Jeg valgte nok mest filmen p.g.a. den pæne fyr som har hovedrollen, Hugh Jackman. Han er jo dejlig! Men ellers så filmen da også ret cool ud. Og jeg var da også godt underholdt det meste af filmen. Den lille dreng i filmen er ikke den bedste skuespiller, men det er til at leve med. Jeg synes det var en meget sød historie. Typisk amerikansk, men det er der vel heller intet i vejen for? Jeg vil anbefale at man ser den, men det er ikke en man behøver at gå i biografen for.

Yesterday afternoon I went to the cinema to watch Real Steel. I film about boxing robots. I picked the film mostly because of the leading role being played by Hugh Jackman. I like him a lot :) But the film looked pretty cool too! I was entertained most of the film and although the little boy wasn't the greatest actor, I still enjoyed it. It's a very sweet story. I recommend you watch it, but it's not a "need to watch in the cinema" film.


2 comments:

Mette said...

Hvor ser du sød ud på billedet ;) og så kunne jeg virkelig godt tænke mig at hapse jeres slikposer!

Anne said...

Tak Mette! De var også rigtig gode. Ender dog altid med at køber for alt for mange penge! hehe