Wednesday, April 6, 2011

1.. 2... 2 WEEKS!!

PhotobucketPhotobucket
Bags from a shopping spree in Bristol last summer.

Photobucket
Mr. Boyfriend and I eating at our favourite Italian restaurant in Salisbury.

Photobucket
The girls enjoying some champagne at the Chapel Nightclub.

PhotobucketPhotobucket
The girls dancing with the poles in Mortimers, Salisbury.

I dag er der kun 2 uger til, at jeg igen er tilbage i England. Det bliver dog lidt anderledes denne gang, da jeg ikke skal rejse alene, hvilket jeg er super glad for. Jeg er nemlig ikke stor fan af at flyve, så det er rigtig dejligt at kæresten denne gang er med. Vi skal tilbringe påskeferien sammen med familie og venner derover, så det kan kun blive godt. Jeg har glædet mig lige siden vi bestilte flybilletterne, hvilket var i januar! Når jeg er i England, så er der tre ting, som jeg med garanti foretager mig. 1. Shopper er masse! 2. Spiser en masse lækkert mad og 3. Er i byen med vennerne. I kan se eksempler på alle tre ting på billederne herover. De fleste ved nok at tingene er noget billigere i England end Danmark, og det vil jeg selvfølgelig udnytte. Jeg har tænkt mig at forberede turen, ved at finde en masse ting, som jeg skal se nærmere på, når jeg kommer der over. Jeg vil derfor i den kommende tid poste lidt forskellige ting fra de engelske butikker. Det kan måske inspirere til kommende køb.

Today there's only 2 weeks till I'm back in England! I'm so excited about it! And this time I wont be travelling alone either, bonus! I hate flying so it's really nice that my boyfriend is with me this time. There's three things I with guarantee will be doing. 1. Lots of shopping, 2. Eating lots of tasty food and 3. Going out with friends. You can see some examples of that on the pictures above, which is from previous visits. In preparation for the trip I'm going to look online for things that I wanna have a closer look at when I get over. I'll therefore be posting some things from the English shops in the next couple of weeks. Maybe it can inspire you too.

No comments: