Thursday, April 28, 2011

A crazy week of shopping

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Ja jeg må jo indrømme, at jeg fik købt en del, mens jeg var i England. Det var dog planlagt, så er det okay, ikk? Jeg tror aldrig, at jeg har købt så meget på så kort tid. Det betyder dog ikke, at det ikke er vel overvejet køb. Jeg lavede jo nogle lister inden jeg tog afsted, med ting der skulle ses nærmere på. Mange af tingene var dog skuffelser, men så fandt jeg heldigvis en masse andet. De fleste ting var dog planlagte køb. Jeg har længe ønsket mig nogle løse skjorter, shorts, tasker og sandaler, så det var dejligt at have råd til det. Billederne er efter de første tre dage, hvor vi var ude og shoppe hver dag. Jeg købte også lidt den sidste dag, som jeg vil vise de næste par dage. Det er super lækkert at få en masse nyt tøj i skabet. Jeg glæder mig helt til at have det på og style det. Så må jeg få taget nogle ordentlige outfit billeder til jer. Håber I har haft en dejlig påske!

Yes I'll admit I went a little crazy with the shopping while being in the UK. It was the plan though, being so cheap and everything. I don't think I've ever bought so many things in so short time! It doesn't mean I didn't think about my buys. I made the lists here on the blog of things I wanted to take a closer look at. I did find that most of the things weren't that amazing irl though. Luckily I found loads of other things. Most of the things I bought was on my wish list, so it was nice to finally be able to get some of it. I've been wanting some loose shirts for a while, plus shorts, bags and sandals. The pictures are from after the first three days of shopping. I did buy some more on the last day, which I will be showing you later. It's so nice to have lots of new things in the closet. I can't wait to wear and style it. Hopefully there'll be some good outfit pictures coming soon then. I hope you've had a lovely Easter!

1 comment:

J'adore blog said...

Uhh jeg glæder mig også til at jeg snart kan shoppe amok :-)