Saturday, April 16, 2011

Outfit of the day - Changing room

PhotobucketPhotobucket
Jeg tog lige et par snapshots af mit outfit igår, da jeg stod i H&Ms prøverum. De grå Global bukser har vist sig at være super elastiske, og jeg prøvede derfor at holde dem oppe med et bælte, da de ellers hurtigt hænger, det virkede fint nok. Jeg købte intet i H&M, mest fordi jeg hellere vil vente til på torsdag. Glæder mig så meget til at komme på shoppingtur i Southampton og Basingstoke og sikkert også Salisbury!!

I took a few snapshots of my outfit yesterday in H&M's changing room. The grey trousers have turned out to be super elastic, so I now have to wear a belt for them not to hang. I didn't buy anything in H&M as I'm saving it for Thursday. I'm really looking forward to our shopping trips to Southampton, Basingstoke and Salisbury!!

No comments: