Sunday, April 17, 2011

Sunnies on a cloudy day

PhotobucketPhotobucket
I går var vejret ikke det bedste her i Århus, eller det var bare skyet og kedeligt. Alligevel besluttede kæresten og jeg os for at cykle en lille tur. Selvom det er blevet varmere her de sidste par dage, så pakker jeg mig stadig ind når jeg skal ud, især når jeg skal cykle, det blæser jo altid! Selvom solen ikke skinnede tog jeg mine nye solbriller på, mest af alt for at undgå at få noget i mine øjne. Jeg er mester til at få noget i øjet når det blæser. Det var dog ikke så slemt igen. Vi cyklede ud til IDEmøbler, hvor vi købte et par nye puder til sofaen. Jeg håber I har haft en rar weekend og der er måske endda nogle af jer, der er lige så heldige som mig at have påskeferie. Skønt ikk´! :)

Yesterday the weather wasn't that great here in Aarhus, very cloudy and boring. My boyfriend and I decided to go on a little bike trip anyway. Even though it's been getting warmer lately I still wrap up warm when I go out, especially when biking, it's always so windy! I wore my new sunglasses for the first time yesterday, although it wasn't actually sunny, but they protect me from getting things in my eyes. I'm really good at getting something in my eyes when it's windy. It wasn't that bad though. I hope you've had a good weekend, and if you are as lucky as me you'll be off for the Easter holidays now. Love it!

No comments: