Sunday, April 17, 2011

Republic

Photobucket
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Dette bliver nok den sidste del af mine overvejelses køb forberedninger til turen. Jeg ville gerne have haft flere butikker med f.eks. New Look, som jeg altid handler i, men deres website er bygget op rigtig dårligt i forhold til at bruge billederne, så det bliver der altså ikke noget af. I stedet får I her et par ting jeg har fundet på Republics hjemmeside. Jeg er især vild med den stribede kjole med blomster og den gule kimono bluse. Nu er der jo kun 3 dage til jeg tager afsted, og jeg er super spændt. Jeg må hellere komme i gang med at pakke snart!

This will be the last part of my getting ready for the trip inspiration posts. I would have liked to include some more shops, especially New Look which I always shop in, but there website is quite annoying when it comes to using the pictures, so I ruled that out. In stead I've found some things on Republic's website. I really like the stripy dress with flowers and the yellow kimono top. There's only 3 days till I leave and I'm getting really excited. I better start packing soon!

No comments: