Wednesday, April 20, 2011

Going overseas!

PhotobucketPhotobucket
Så kom dagen endelig! Jeg synes, at jeg har ventet i al evighed på i dag. Jeg sidder netop nu i Aarhus Lufthavn og venter på mit fly til London. Jeg skal være afsted resten af påsken, så en god lille ferie. Det er også ved at være en tradition, at jeg er i England i påskeferien. Det er ikke fordi det er billigt, tværdigmod, men når man har fridage skal de udnyttes. Jeg skal ikke være i London, men to timer sydvest derfra, i nærheden af Salisbury. Jeg glæder mig helt vildt til at se familie og venner igen og nyde en velfortjent ferie. Jeg kommer højst sandsynligt ikke til at blogge, mens jeg er afsted, så i må vente med nyt til jeg er tilbage i næste uge. Jeg vil til gengæld love, at der bliver massere af nye køb at vise jer. Ha´ en rigtig dejlig påskeferie!

The day has finally arrived! Feels like it has taken forever. Right now I'm sat in Aarhus Airport waiting for my plane to London. I'll be gone for the rest of the Easter Holidays, so a nice little break. It's actually kinda becoming a tradition for me to go to England at Easter. I'm not gonna stay in London, but two hours drive south west near Salisbury. I can't wait to see family and friends again and have a well deserved holiday. I probably wont be blogging while I'm away, so you'll have to wait for news till I get back next week. I can promise you a lot of new buys for you to see though. Have an amazing Easter Holiday!

No comments: