Monday, April 4, 2011

In the post today

Photobucket
I tirsdags faldt jeg over en e.l.f. rabatkode, hvilket passede perfekt ind i mine planer om at bestille lidt forsyninger. Jeg bestilte derfor straks lidt forskellige ting. Man skulle købe for 100 kr. for at få 20% rabat og med e.l.f.s billige priser er det jo en del. Jeg fandt dog nogle ny neglelakke og andet godt. I torsdags fik jeg en mail om at pakken var sendt, og se så lige hvad der lå og ventede på mig i min postkasse i dag! Det synes jeg altså er god service. Især fordi de altid skriver, at det tager 7-10 dage for levering til Europa. I får selvfølgelig lov til at se indholdet, det kommer senere i aften. Jeg håber i har haft en god mandag.

Look what was waiting in my mail box when I got home today! A parcel from e.l.f.! I bought some stuff from them last Tuesday with a discount code, so that's super fast shipping. I'll show you what's inside later. Hope you've had a good Monday.

No comments: