Friday, April 15, 2011

If you wanna/post break-up sex



Det er fredag og det skal da fejres med lidt godt musik! Jeg er ret vild med disse to sange fra det engelske band The Vaccines. Jeg skal faktisk se dem her til sommer på Northside Festival, som er en lille ny festival her i Århus. Der kommer primært engelske og danske bands, ikke noget stort, men billetterne var heller ikke så dyre, det ligger 15 min. fra vores lejlighed, og hvis vejret er godt skal det nok blive en hyggelig sommer oplevelse. Jeg glæder mig mest til The Vaccines, men der kommer også andre gode artister som Elbow, The Rumour Said Fire, White Lies, The Streets, Fallulah og fl. Jeg glæder mig virkelig til at det bliver rigtig sommer!

It's Friday and I think we need to celebrate it with some good music! I quite like these two songs from The Vaccines. I'm going to see them this summer on Northside Festival, which is a tiny new festival here in town. It's mostly British and Danish bands there, nothing huge, but that's all right. The tickets weren't that pricey, it's close to our place and if the weather is good it will be a lovely summer experience. I'm mostly looking forward to The Vaccines, but there's also other good artists coming such as Elbow, White Lies, The Streets, Suede, Band of Horses and others. I'm really looking forward to the summer!

No comments: