Tuesday, April 5, 2011

Outfit of the day - shirt and wings

PhotobucketPhotobucket
Jeg har for en gangs skyld fået taget billeder af dagens outfit, dog ikke de mest fantastiske billeder aka. spejlet i gangen, men det er vel bedre end ingen ting? Så kan I i det mindste se et af mine hverdags outfit. I dag har været en helt almindelig arbejdsdag for mig. Jeg har dog kun en uge tilbage, der hvor jeg er i praktik nu, så skal jeg finde noget andet. Jeg får derfor snart travlt med ansøgninger igen. Det er jeg dog klar til! Så skal drømme jobbet findes :)

Here's my outfit from today. I know the pictures aren't great, but thought it was better than nothing? At least you get to see one of my every day outfits. Today's been another normal work day for me. I only have a week left at where I'm working at the moment, then it's back to writing applications again. Hopefully something good will come my way soon!

1 comment:

J'adore blog said...

Cardiganen er rigtig fin :-)