Tuesday, April 12, 2011

A nice and sunny weekend

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Vejret var fantastisk her i weekenden, så jeg gjorde alt for at være ude og nyde det så meget som muligt. I lørdags gik kæresten og jeg en tur rundt i byen. Der var godt nok mange mennesker. Det var ikke nemt at finde en plads i solen, men det lykkedes dog til sidst. Vi spiste frokost ved åen på Café Viggo, hvilket var meget lækkert, selvom der var lang ventetid, men det er jo forståeligt. Vi købte lidt til væggene i lejligheden, som jeg vil vise så snart det er hængt op.

Søndag var endnu en dejlig dag, og selvom vi begge var ret trætte efter en lille bytur lørdag nat, så kom vi tidligt op og fik gjort rent i lejligheden. Til middag kom mine forældre forbi, og vi lavede nogle lækre Club Sandwiches til frokost. Derefter var vi en tur ved stranden. Alt i alt en skøn weekend. Jeg håber også at I har været ude og nyde det gode vejr!

The weather was really nice in Denmark last weekend. Saturday my boyfriend and I went into town where we had lunch at a café by the canal. It was really busy, so we had to wait almost an hour for our food. It was very tasty though. Sunday my parents visited us and we went to the beach to enjoy the lovely weather. I hope you've had a lovely weekend too with some nice weather.

No comments: