Friday, April 29, 2011

Beauty buys

Photobucket
Så er vi kommet til skønheds købene fra England. Alt sammen udelukkende købt fordi der er store besparelser at hente. Jeg har fornylig skiftet foundation fra Mac til Max Factor, hvilket jeg synes er bedre og billigere. Jeg købte et par stykker da de kun kostede ca. 85 kr. i forholdt til den danske pris på 150 kr. Clinique cremen bruger jeg dagligt og har gjort i mange år. Der kan man virkelig spare en del ved at købe den tax free i lufthavnen. Det samme gælder parfumer. Clinique, Happy er en ny duft jeg synes er meget sommerlig og derfor havde lyst til at prøve. Hvis man ikke kommer udenlands, så kan jeg klart anbefale at man finder make-up osv. på nettet, da det er billigere end de danske butikker.

Here are most of the beauty things I bought in the UK. It's so much cheaper than in Denmark, so it's really worth getting a few things. I recently changed foundation from Mac to Max Factor, which I think is better and cheaper. The Clinique cream is something I use every day and have done for years. I always buy it tax free in the airport to save as much money as possible. The same with perfumes. Clinique, Happy is a new fragrance I haven't had before, but it's really summery and fresh.

No comments: