Thursday, April 7, 2011

River Island

Photobucket
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.

Jeg har været forbi River Islands webside og fundet lidt forskelligt, som jeg skal se nærmere på når jeg kommer til England. Jeg kan selvfølgelig ikke købe alt, og hvem ved om det er pænt irl, men jeg synes det er værd at undersøge. I kan finde links til alle tingene under billedet. Jeg er især ret vild med den creme farvet taske og nederdelen med bælte.

I've had a look on River Islands website and found a few things that I'm going to have a closer look at when I get to the UK. Of course I can't afford all of it and who knows if it looks nice irl, but I'll definitely have a look for the things. I've added links to each item under the picture. I really like the cream coloured bag and the skirt with the belt.

1 comment:

Unknown said...

ej jeg er helt vild med 10! og jeg kan lige se det for mig med 4 & 3 til, og en filur i hånden til sommer!
- rigtig fin blog :)
<3 Nanna
http://fashionavecnanna.blogspot.com/