Monday, April 4, 2011

New colours to the collection

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Her er så hvad der gemte sig inde i e.l.f. pakken. Det jeg stod og manglede var egentlig bare min øjenbrynsfarve, men nu skulle jeg jo købe lidt ekstra, så der kom lidt blandet ting i kurven. Jeg købte nogle nye neglelakker i lækre sommerfarver. De ser meget lovende ud, så dem glæder jeg mig til at prøve. Jeg købte også nogle falske øjenvipper, hvilket er noget jeg aldrig har prøvet før, men jeg tænkte, at det var på tide. Der kom også lige en læbestift med, men det har jeg allerede fortrudt, da den virkelig ikke er særlig god... Så den vil jeg anbefale at man holder sig fra. Jeg synes bare der er så mange, som siger gode ting om e.l.f. læbestifter... hvilke er det lige? Køber jeg de forkerte eller hvad? For jeg har i hvert fald ikke haft den store succes.

Here's what was hiding in the e.l.f. parcel. I needed a new eyebrow kit, as the old one is almost empty. I use it every day now, really really good stuff! I also got some new nail polishes for the collection. I picked some nice summer colours and they look pretty good, so I'm looking forward to trying them on. I also bought some fake lashes, which I've never tried before. Thought it was about time. And then a lipstick, which to be honest is quite rubbish. Really hard to apply, kinda dry and looks awful, shame really as the colour is nice. Maybe I'm buying the wrong lipstick. Any help? Do you know a good lipstick?

1 comment:

Mette said...

SÅ fine neglelakker! Skal selv have bestilt den mint-farvede.. Det er så billigt :)