Saturday, April 30, 2011

Take a closer look

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Har I fået nok af at se mine seneste køb? Dette bliver det sidste indlæg om mine køb fra England. I har set de fleste af tingene, men jeg synes lige i skulle have nogle mere detaljeret billeder også. Jeg er super glad for alt jeg har købt, og synes selv at jeg har gjort nogle ret gode køb. Jeg føler mig mere klar til at gå sommeren i møde nu. Så mangler vi bare at det bliver lidt varmere, så jeg kan rende rundt i shorts hver dag! Lyder det ikke lækkert? Det ser dog ikke lovende ud med nattefrost fra på mandag! Typisk.

Have you had enough of all my UK shopping? This will be the last post about my buys from the UK. You've seen most of the things already, but I thought you deserved some more detailed pictures. I'm really happy with all my buys and think I've got some pretty good things. I feel ready for the summer now. All we need now is some warm weather...

No comments: